Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2011. január 11., kedd

Alu Rajma /आलू राजमा

Gyakran szoktam főzni, nagyon szereti mindenki, ha nem túl csípős, akkor még a gyermekeim is megeszik (:-))) Ajánlom melegen (:-))) Szóval ahogy én főzöm. (Saját kép, végre nem felejtettem el lefotózni)Hozzávalók:
5-6 krumpli
20-30 dkg vörös bab ( de jó a konzerv is)
2 cikk fokhagyma
1 vörös hagyma
1 paradicsom
1 köteg petrezselyem ha nincs koriander levél kéznél
2-3 csili ( de lehet több is, attól függ milyen csípősre szeretnénk)
1 kk koriander mag
1 kk garam masala
1 kevés fekete bors

Elkészítés:
A forró olajon megpirítjuk a fűszereket,( ezt azért kell állítólag a helyi szakácsok szerint, mert így jön ki legjobban a fűszerek íze, így tudjuk a legintenzívebb hatást elérni.
Majd hozzá adjuk az apróra vágott hagymát, fokhagymát, csilit, paradicsomot, koriandert. Ezt így együtt kb 5-10 percet pirítjuk lassú tűzön, majd hozzá adjuk a felkockázott krumplit és a babot. Kevés vizet adunk hozzá, sózzuk ízlés szerint.
Rizzsel, csatnikkal, vagy rajtával tálaljuk!
Jó étvágyat hozzá!!!(:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése