Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2010. augusztus 13., péntek

Indiai divat / Indian Fashion

Egy kis indiai divat. Mindenki figyelmébe ajánlom, ezt a linket. Csodás ruhakölteményeket láthatunk. (:-)))
Ma reggel Andi barátnőmtől kaptam egy pdf-et az inidia divatról, amit sajnos nem tudtam feltölteni a blogomra, de kárpótlásul megtaláltam a honlapjukat. A galériában pedig megtalálhatóak a képek. Így meg tudom osztani az élményemet minden Kedves Olvasómmal. Jó nézelődést!
Köszönöm Andi! Örülök, hogy átküldted. (:-)))

1 megjegyzés:

  1. Köszi a linket Zsuzsa!Jó sokáig elnézegelődtem és inspirálódtam is egy versenyre! Puszi!Egyszer, ha lesz időm végigolvasom ezt a szuper blogot is, és rettenet irigyellek az indiai élményekért...!:D

    VálaszTörlés