Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2010. december 19., vasárnap

Könyvajánló az Ünnepekre!

Könyvajánló az Ünnepekre.
Aravind Adiga: A fehér tigris (Cartaphilus Könyvkiadó, 2010)

Ajánlom mindenki figyelmébe a Booker 2008-díjas író zseniális regényét. Nem akarom elmesélni miről szól, mert úgy nem lesz izgalmas, (legalábbis én úgy vagyok könyvvel, filmmel, ha elmesélik már nem izgalmas.) De utána ha gondoljátok megbeszélhetjük itt a blogon...(:-))))
Nekem nagyon tetszett!!!(:-)

Aravind Adiga hivatalos honlapja: http://www.aravindadiga.com/

1 megjegyzés:

  1. Üdvözlet Mindenkinek!
    Én csak most találtam rá erre az oldalra és köszönöm, hogy vagytok! :)
    Nagyon szeretném megnézni a Devdas című filmet - ha lehet, magyar felirattal, de ezidáig nem sikerült megszereznem. Letölteni sajnos nem tudom, ezért kérnék szépen segítséget abban: esetleg ha valakinek megvan, elküldené nekem DVD-n?
    Ezen a címen tudunk kapcsolatban lenni: feheerhomok@gmail.com

    Köszönöm, hogy elolvastátok és köszönöm ha Valaki tud segíteni!
    Szeretettel: Angel7

    VálaszTörlés