Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2019. február 12., kedd

Étterem ajánló: MahaRana Indian Ayurvedic Restaurant

Námászté!

A hétvégén kellemesen csalódtam, muszáj megosztanom veletek.
Már több helyen írtam a blogomba a Budapesten lévő indiai éttermekről, arról is írtam, hogy az egyik kedvenc helyünk a Pandzsábi. Szombaton elindultunk oda, nem volt  asztal foglalásunk, így már sejtettük, hogy nem lesz helyünk, ha valaki esetleg le nem mondta. Úgy történt ahogy gondoltuk, nem volt hely. Nem volt kedvünk várni, ezért életembe először el kezdtem keresni indiai éttermeket a neten, hogy hova menjünk, elvileg ezért is van okos telefonja az embernek, vagy nem?! Pár perc alatt meg is találtuk azt az éttermet amit már régóta ki akartunk próbálni a Hegedűs Gyula utca 7. MahaRana Indian Ayurvedic Restaurant.
Meglepődtem, nem erre számítottam, igazából nem volt időm elvárásokat kreálni magamban.
A hely nagyon szimpatikus volt, kedves mosolygós emberekkel, indiai szakáccsal az ételek pedig kiválóak voltak,annyira volt csípős amennyire kértük, minden mozdulatunkat figyelték pedig tele volt az étterem és úgy estünk be, hogy még asztalfoglalásunk sem volt. Különösen imádom,ha egy indiai étteremben tradicionális edényeket használnak. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Azt hiszem, hogy hamarosan újra kell írnom az indiai éttermek listáját. Nem szeretnék elhamarkodottan dönteni, ahhoz, hogy ő legyen az első a listámon, lecserélve az évek óta verhetetlen Pandzsábit, még egyszer elmegyek. Ha akkor is ennyire pozitív lesz akkor változtatni fogok. (:-))
Addig is néhány kép, menjetek el és próbáljátok ki, várom a véleményeket!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése