Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2015. november 25., szerda

Ajánló: U.R. Anathamurthy: A halotti szertartás

Namaste! Szép napot mindenkinek!
Újabb könyvet ajánlok. U. R. Anathamurthy: A halotti szertartás.
( Még a bátyámtól kaptam ajándékba. Úgy tartom, hogy minden könyvnek eljön az ő ideje, amikor elolvassák, nálam most jött el. Köszönöm, bátyuskám!)
Ajánlom ezt a könyvet elsősorban azoknak, akik azt gondolják, hogy a bráhminok szentek és feddhetetlenek. Ez a könyv erre cáfol rá. Feltárja előttünk a valóságot, azt, hogy a bráhminok is ugyanolyan hús-vér emberek és ugyanazokat a bűnöket követik el, csak ők a Védákkal megmagyarázzák a cselekedeteiket.
Ennek a könyvnek az olvasása közben folyamatosan meglepődtem, azért mert azt hittem, hogy tudok pár dolgot a bráhminokról. Így utólag visszagondolva valóban voltak Indiában olyan apró kis szösszenetek, történések, amelyeknek nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget . Nem akartam a lila ködön túl látni.(:-))
Most már többet nem is árulok el a könyvről, talán még annyit, hogy megjelenése után óriási vihart kavart! Most már értem miért!(:-)))Olvassátok és utána ha van kedvetek írjatok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése