Úgy gondoltam, már elég sok időt cipeltem magamban Indiát, a sikátoraival, a szent teheneivel, az összes istenével, tarka ünnepeivel és sokszínű világával együtt. Eljött hát az idő, hogy letegyem...amit letehetek.


2011. augusztus 26., péntek

Forróság... akár Indiában!

Külvárosi részlet- Agra(1998)


India állandóan kísért. Ha mással nem, akkor ma az időjárással. Lassan kezd olyan forróság lenni mint amilyen volt Agrában április végén.Őszintén szólva, nem nagyon bírtuk, és akkor kellett a legtöbbet tanulni a vizsgákra. Vizes lepedővel a fejünkön feküdtünk és próbáltunk tanulni. Igazából, akkor értettem meg, miért várják a helyiek annyira a monszunt és miért örülnek neki annyira ha végre megérkezik.(:-)). Az utolsó időszak, már nem volt olyan szerencsés. Akkor kaptam el egy vérhast, ami elég kemény volt... a helyi orvosságok, már nem nagyon használtak. Aztán az egyik pandit valami bogyókat hozott- gyógyszer gyanánt, én persze bevettem, mert nem volt más választásom. Akkor tudtam meg, hogy azok a "bogyók" amiket kaptam, igazából ájurvédikus "bogyók" voltak. Helyrejöttem. Mitől kaptam? Jó kérdés?! Valamilyen jégkrémet ettünk. Ugyan tudtuk, hogy szigorúan tilos helyi jégkrémet enni, de ez gyári csomagolás volt...és annyira csábitó a 45°c-ban. Így meggyőztük magunkat...ha már fél évet lehúztunk, nagyobb betegségek nélkül...igazán megengedhetjük magunkat...(:-)) Aztán ez lett a vége. Mindenkinek tanácsolom, hogy a jégkrémre lehetőleg ne csábuljon el!!! (:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése